Abeka ervaart dat veel bedrijven drempelvrees hebben om klant te worden en hun huidige boekhoudkantoor te verlaten. Een onterechte vrees, gezien de overdracht van een boekhouddossier wettelijk en deontologisch is geregeld. Om de instapdrempel te verlagen, heeft Abeka een overstapservice ontwikkeld.
Tijdens een gratis introductiegesprek vertelt de vennoot of zaakvoerder meer over de werking van Abeka en beantwoordt hij uw vragen zo correct mogelijk. Is hij ervan overtuigd dat uw huidige boekhouder of boekhoudkantoor u optimaal bedient, dan zal de vennoot of zaakvoerder u dit ook eerlijk vertellen.
Kunnen we het met elkaar vinden, dan regelt Abeka de overname van het dossier en krijgt u één contactpersoon toegewezen. Zo heeft u binnen Abeka een vertrouwenspersoon die uw dossier door en door kent. De Abeka-medewerker rapporteert aan de vennoot of zaakvoerder die u in het begin heeft begeleid. Pas op het moment dat er een dossierbeheerder is toegewezen, beginnen we met het factureren van onze diensten.
Lees hoe wij onze nieuwe klanten belonen met een starterscheque van 250€.