De geschiedenis van Abeka gaat terug tot in 1987. In dat jaar richtte huidig zaakvoerder Georges Bauwens, samen met zijn echtgenote Karine Uyttendaele, het Antwerps Boekhoudkantoor op (ITAA-nummer: 50096052 & Fiscaal Accountant). Het kantoor richtte zich de eerste jaren vrijwel uitsluitend op Antwerpen en de nabije omgeving. Stevige groeiambities met bijkomende vestigingen in de volledige provincie Antwerpen hebben in 2014 tot de naamsverandering naar Abeka geleid. Inmiddels telt Abeka klanten in de volledige provincie en daarbuiten. Doorheen de jaren breidde de dienstverlening uit van louter boekhoudkantoor naar fiscale, financiële en juridische totaaladviseur.

Van boekhoudkantoor naar adviesbureau

Nog steeds vormt Georges Bauwens één van de drijvende krachten achter Abeka. Vrij snel na de opstart versterkte hij het managementteam met de vennoten Edwin Van Lommel en Bart Bauwens.

Het managementteam nam weloverwogen de strategische beslissing om door te groeien van puur boekhoudkantoor naar een gespecialiseerd adviesbureau voor het volledig ontzorgen van bedrijfsleiders op financieel, juridisch en fiscaal vlak.

Ook de resolute keuze voor digitaal boekhouden past volledig in dit uitgebreide adviesverhaal.

Gedreven door onze waarden

Abeka onderging de jaren een sterke evolutie. Een aantal waarden stonden doorheen deze groei steeds centraal. Deze waarden vormen het fundament onder Abeka.

Investeren in persoonlijke relaties

Wij investeren sterk in de opbouw van een langetermijnrelatie met onze klanten. Dit start met een sterke dienstverlening. Elke medewerker is voor onze klanten rechtstreeks bereikbaar. Wij beantwoorden iedere mail binnen de 12 uur. Wij zijn ondernemers – net als u – zonder 9-to-5 mentaliteit.

Vertrouwen verdienen

Door een vlotte communicatie en een transparante dienstverlening willen wij uw vertrouwen elke dag opnieuw verdienen. Discretie en onderling respect staan steeds centraal.

Gedreven door passie

Elke medewerker wordt gedreven door zijn of haar passie voor het financiële, fiscale en/of juridische vakgebied. Onze medewerkers zijn leergierig en volgen voortdurend bijscholingen. Wij leggen voor onszelf de lat bijzonder hoog. Alleen zo voldoen we aan uw terechte hoge verwachtingen.

Het resultaat telt

Voor ons telt de meerwaarde van onze dienstverlening. Onze dienstverlening inzake boekhouding eindigt niet bij het afleveren van de jaarrekening en andere verplichte documenten. Deze fiscale verplichtingen vormen voor ons het startpunt om toegevoegde waarde te verzekeren.

Inlevingsvermogen en klantgerichtheid

Uw behoeftes als klant staan voor ons centraal. Wij respecteren uw normen en waarden. Onze medewerkers streven steeds naar een maximale klantentevredenheid. Proactief handelen door extra advies te verlenen op het juiste moment, is onze ambitie.

Vraag hier uw vrijblijvend kennismakingsgesprek aan