Eén van de troeven waarmee Abeka zich onderscheid is de persoonlijke betrokkenheid bij uw onderneming. Wij staan als echte vertrouwenspersoon schouder aan schouder achter uw zaak, zowel in succesvolle als mindere tijden.

Door te investeren in een digitale boekhouding, creëren we extra ruimte voor persoonlijk advies. Wij streven steeds naar een langdurig partnership. Dankzij onze diepgaande financiële en fiscaaljuridische expertise, krijgt u maximale ruimte om te ondernemen.

Wij ontzorgen u volledig, waarbij onze service veel verder gaat dan de pure boekhouding. Een correcte en stipte boekhouding vormt het noodzakelijke fundament onder onze brede waaier aan dienstverleningen.

Aanpak Abeka

Uw boekhouding digitaal voor een sterk persoonlijk advies

Wij investeerden sterk in de digitalisering van ons boekhoudkantoor. Zo bieden we onze klanten de mogelijkheid aan van verschillende digitale boekhoudingpakketten, waaronder Yuki, Admisol, Basecone, Venice, Exact online, Silverfin,…

Deze online boekhoudplatformen besparen niet alleen tijd bij het inboeken van facturen, ze garanderen via gepersonaliseerde dashboards op elk moment en overal een actueel overzicht van uw bedrijfsprestaties en -financiën.

Door deze korte opvolging kunnen we op elk moment ingrijpen en proactief persoonlijk advies verlenen.

Focussen op uw kernactiviteit

Een succesvolle ondernemer concentreert zich maximaal op zijn kernactiviteiten. Op fiscaal en financieel vlak nemen wij alle zorgen op ons.

Wij ontwikkelden ons als no-nonsense end-to-end adviseur die elk fiscaal en financieel vraagstuk beantwoordt. Wij werken zowel op uitvoerend, adviserend als strategisch niveau.

Deze strategische begeleiding vormt één van onze onderscheidende kenmerken. Deze unieke totaalaanpak geldt vanaf de opstart van uw onderneming tot en met een eventuele overname, opvolging of successie.

De beste externe partners

Doorheen de jaren bouwden wij een sterk netwerk uit van topexperts, gaande van bedrijfsrevisoren, notarissen, specialisten in bouwrecht of onroerend erfgoed, gespecialiseerde advocaten handelsrecht, sociaal recht of successie,…

Als klant krijgt u bij specifieke vraagstukken toegang tot dit unieke netwerk. Ook in deze situaties blijven wij uw dossier nauwgezet opvolgen. Zo behouden wij het overzicht en hebt u altijd één aanspreekpunt.

Maximale toegevoegde waarde

In alles wat we doen, streven we naar een maximale toegevoegde waarde voor onze klanten. Dat is meteen ook de reden waarom we niet werken met vaste forfaittarieven. Een vaste forfait stimuleert niet om tot het uiterste te gaan. Wij rekenen voor onze dienstverlening een faire uurprijs aan. In alle transparantie weet u welke diensten we hebben geleverd.

Dankzij onze gedrevenheid en het juiste advies verdienen we de geleverde inspanningen meer dan terug. En zo hoort het ook…

Vraag hier uw vrijblijvend kennismakingsgesprek aan