U wilt een bedrijf starten of kopen, maar hoe pakt u zoiets het beste aan?
Abeka helpt al meer dan 35 jaar startende ondernemers op weg. Alles staat of valt met een goed ondernemingsplan. In een ondernemingsplan legt u de strategie en de planning op (middel)lange termijn vast, zodat u in de toekomst een houvast heeft bij het maken van belangrijke keuzes.
Om startende ondernemers beter te kunnen begeleiden, heeft Abeka een startersservice in het leven geroepen. Tijdens een gratis introductiegesprek helpt een senior Abeka-medeweker uw ideeën en plannen te structureren. Zit het gevoel juist, dan kan onze samenwerking starten.
Abeka treedt in de eerste plaats op als ontzorger. Door de administratieve rompslomp uit handen te nemen die het opstarten van een zaak met zich meebrengt en te helpen bij het financieringsplan, kunt u zich focussen op waar u als bedrijfsleider sterk in moet zijn: ondernemen, aankopen, produceren en verkopen.
Abeka gelooft dat elke onderneming het vertrouwen van haar klanten moet verdienen, ook wijzelf. Na 1000€ (exclusief btw) facturatiekosten, belonen wij onze nieuwe klanten voor het verkregen vertrouwen met een starterscheque ter waarde van 250€ + btw en dit onder de aangeduide voorwaarden.
Abeka wijst elke kant van bij de start een vaste contactpersoon + supervisor toe, zodat u met al uw vragen bij een vertrouwenspersoon terecht kunt, die uw dossier door en door kent.